Број: 02-370/439-4
Пале, 25.08.2022. године
На основу члана 70. Закона о јавним набавкама БиХ („Сл. гласник БиХ“ бр: 39/14), чланова 43. Правилника о јавним набавкама роба, услуга и радова број: 02-404/1 од 08.01.2015. год., приједлога Комисије и члана 90. Статута општине Пале („Службене новине града Источно Сарајево“ број: 17/17 и 18/17) Начелник општине Пале, д о н о с и:
О Д Л У К У
о избору најповољније понуде:
ЛОТ 2- ГПД „ДРИНА“ дд Горажде
Члан 1.
Овом одлуком уговор се додјељује на основу конкурентског захтјева бр: 02-370/439 од 28.06.2022. год., објављеног на Порталу јавних набавки број: 1390-7-3-43-3-17/22 од 05.07.2022. год. за извођење радова на изради заштитне ограде око школског дворишта у основним школама- у Прачи (ЛОТ 2).
Члан 2.
Примјеном конкурентског захтјева извршено је прикупљање понуда. Констатовано је да су благовремено пристигле слиједеће понуде понуђача за ЛОТ 2:
- „КУЛА МОНТ“ доо Зеница, на износ 24.015,00 КМ,
- ГПД „ДРИНА“ дд Горажде, на износ 17.910,00 КМ,
Наведене цијене су без урачунатог ПДВ-а.
Понуде су благовремено стигле, испуњавају све формално правне услове поступка и прихватљиве су према облику, садржају и потпуности како је тражено у тендерској документацији.
Комисија је предложила покретање е-аукције.
Након проведеног поступка е-аукције, Комисија је констатовала коначну ранг листу понуђача који су учествовали у е-аукцији 05.08.2022. године:
- ГПД „ДРИНА“ дд Горажде, на износ 17.910,00 КМ,
- „КУЛА МОНТ“ доо Зеница, на износ 24.015,00 КМ,
Наведене цијене су без урачунатог ПДВ-а.
На основу критеријума најниже цијене видљиво је да је цијена од понуђача ГПД „ДРИНА“ дд Горажде најповољнија, али је већа од процијењене вриједности набавке, те Комисија предложила Начелнику да се поступак за ЛОТ 2 поништи или да се накнадно обезбиједе додатна средства како би се омогућило ангажовање истог на реализацији наведених радова.
Анексом Споразума о сарадњи између Општине Пале (РС) и Опћине Пале (ФБиХ) број: 02-400/252-1 од 19.08.2022. године, Опћина Пале (ФБиХ) је обезбједила додатна средства у износу од 954,70 КМ за изградњу ограде у Основној школи Прача.
Изабрани понуђач обавезан је доставити доказе из члана 45. став (2) тачке од а) до д) у складу са чланом 72. став (3) тачка а), у року од 3 (три) дана од дана пријема Одлуке о избору најповољнијег понуђача.
Цијенећи наведено Начелник општине доноси одлуку као у диспозитиву.
Члан 3.
По окончању рока за жалбу, уговорни орган ће позвати изабраног понуђача ради закључења одговарајућег уговора којим ће се регулисати међусобна права и обавезе везане за предметну набавку сходно захтјевима – условима уговорног органа наведеним у тендерској документацији и законским прописима који регулишу поступке уговарања.
Члан 4.
За реализацију ове одлуке задужује се Одјељење за просторно уређење и стамбено-комуналне послове.
Члан 5.
Ова одлука ступа на снагу даном доношења.
ПРАВНА ПОУКА:
Сваки понуђач који има легитиман интерес за конкретан уговор о јавној набавци и који сматра да је уговорни орган у току конкретног поступка додјеле уговора прекршио једну или више одредби Закона о јавној набавци и/или подзаконских аката или правилника има право уложити жалбу на поступак у писаној форми у року од 5 (пет) дана од дана пријема одлуке о избору најповољнијег понуђача. Жалба се изјављује уговорном органу у писаној форми директно или препорученом поштанском пошиљком. Жалба се подноси у довољном броју примјерака, а који не може бити мањи од 3 (три).
Жалилац који пропусти изјавити жалбу према одредбама члана 101. став (5) ЗЈН БиХ губи право тражити испитивање законитости по истом основу, у каснијој фази поступка.
НАЧЕЛНИК ОДЈЕЉЕЊА: Н А Ч Е Л Н И К:
Миле Боровина Бошко Југовић