Scroll Top

JAVNI POZIV ZA PRIKUPLjANjE PONUDA ZA DAVANjE U ZAKUP JAVNE ZDRAVSTVENE USTANOVE APOTEKA „PALE“ PALE

 
Na osnovu člana 36. Zakona o apotekarskoj djelatnosti („Službeni glasnik Republike Srpske“, broj: 119/08, 1/12 i 33/14), Zaključka Skupštine opštine Pale, broj: 01-013/25 od 05.06.2015. godine i Odluke o davanju u zakup Javne zdravstvene ustanove Apoteka „Pale“ Pale, broj: 01-022/46. od 10.07.2015 godine, načelnik opštine Pale raspisuje 
 
 
JAVNI POZIV
ZA PRIKUPLjANjE PONUDA ZA DAVANjE U ZAKUP JAVNE ZDRAVSTVENE USTANOVE APOTEKA „PALE“ PALE
 
I
 
Skupština opštine Pale kao osnivač Javne zdravstvene ustanove Apoteka „Pale“ Pale na sjednici održanoj dana: 05.06.2015. godine, donijela je Zaključak o raspisivanju javnog poziva za izbor strateškog partnera i Odluku o davanju u zakup Javne zdravstvene ustanove Apoteka „Pale“ Pale, broj: 01-022/46. usvojenu na sjednici Skupštine opštine Pale održanoj dana: 10.07.2015. godine u cilju obezbjeđenja redovnog snabdijevanja lijekovima stanovništva opštine Pale, a što sadašnja Javna zdravstvena ustanova Apoteka „Pale“ Pale ne može da obezbijedi zbog iskazanih negativnih rezultata u poslovanju, te poziva zainteresovane subjekte da dostave pisane ponude za zaključivanje ugovora o zakupu. 
 
II
 
Izabrani strateški partner će sklopiti ugovor o zakupu sa Javnom zdravstvenom ustanovom Apoteka „Pale“ i sa Opštinom Pale kao osnivačem JZU Apoteka „Pale“ Pale. 
 
Izabrani strateški partner sklopiće ugovor na 20 godina uz sledeće obaveze:
– da izmiri obaveze JZU Apoteka „Pale“ Pale prema svim dobavljačima i ostale neplaćene obaveze koje budu utvrđene na dan preuzimanja poslova što će činiti zakup, 
– da izvrši sertifikaciju i standardizaciju JZU Apoteka „Pale“ Pale, 
– da preuzme i zadrži u radnom odnosu radnike zaposlene u JZU Apoteka „Pale“ Pale koji budu u radnom odnosu na dan preuzimanja poslova, 
– da vrši redovno snabdijevanje lijekova stanovništva opštine Pale, uz obavezno zadržavanje, po mogućnosti i proširenje broja prodajnih mjesta. 
 
III
 
U postupku izbora po javnom pozivu mogu učestvovati pravna lica: 
– koja su registrovana za obavljanje prometa lijekova i drugih medicinskih sredstava; 
– koja nisu pod stečajem ili pred likvidacijom, niti su predmet postupka za proglašenje stečaja, za izdavanje naloga za prisilnu likvidaciju ili postizanja sporazuma sa povjeriocima, ili bilo kojeg drugog sličnog postupka u skladu sa relevantnim zakonima i propisima u Bosni i Hercegovini ili u zemlji u kojoj su registrovana; 
– koja nisu osuđena sudskom presudom za kršenje zakona u smislu njihovog poslovnog ponašanja u periodu od pet (5) godina prije dostavljanja ponude, niti su proglašena krivim za teži profesionalni prekršaj od strane nadležnog suda u BiH u periodu od pet (5) godina prije dostavljanja ponude; 
– koja su ispunila obaveze u vezi sa plaćanjem poreza i doprinosa za socijalno osiguranje u skladu sa relevantnim zakonskim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj su registrovana. 
 
Učesnik-pravno lice navedeno dokazuje sledećim eliminatornim uslovima koje je potrebno u cjelosti da ispuni: 
1. Rješenje o upisu u sudski registar (ovjerena fotokopija sa svim prilozima); 
2. Rješenje o ispunjenosti uslova za obavljanje apotekarske djelatnosti izdato od strane nadležnog ministarstva (član 11, stav 3. i 5. Zakona o apotekarskoj djelatnosti); 
3. Zaključen ugovor sa Fondom zdravstvenog osiguranja Republike Srpske o snabdijevanju osiguranih lica lijekovima koji se izdaju na recept (član 30. stav 2. Zakona o apotekarskoj djelatnosti); 
4. Potvrda/uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije pod stečajem ili pod likvidacijom (dokument ne smije biti stariji od tri mjeseca);
5. Potvrda/uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije u predmetu postupka za proglašenje stečaja, za izdavanje naloga za prisilnu likvidaciju (dokument ne smije biti stariji od tri mjeseca); 
6. Potvrda/uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije pravosnažnom odlukom osuđen u sudskom postupku zakona u smislu njegovog poslovnog ponašanja u periodu od pet (5) godina, koji je prethodio datumu podnošenja ponude (izdaje odjeljenje osnovnog suda za privredne prestupe). Dokument ne smije biti stariji od tri mjeseca. 
7. Potvrda/uvjerenje nadležnog suda da ponuđač nije pravosnažnom odlukom proglašen krivim za ozbiljan profesionalni prekršaj u periodu od pet (5) godina i da je taj prekršaj prethodio datumu podnošenja ponude (izdaje odjeljenje osnovnog suda za prekršajne postupke) – dokument ne smije biti stariji od tri (3) mjeseca; 
8. Uvjerenje nadležnih poreskih uprava o izmirenim direktnim i indirektnim porezima koje nije starije od tri mjeseca /2 potvrde/ (ponuđač ne smije biti u docnji sa izmirivanjem poreza i doprinosa, u skladu sa zakonom);
9. Potvrdu/uvjerenje o izmirenim doprinosima za penzijsko-invalidsko osiguranje koje nije starije od tri mjeseca (original ili ovjerena kopija, za Republiku Srpsku od 01.01.2010. godine, relevantne podatke izdaje Poreska uprava Republike Srpske, ponuđač ne smije biti u docnji sa izmirivanjem predmetnih doprinosa, u skladu sa zakonom); 
10. Potvrda/uvjerenje o izmirenim doprinosima za zdravstveno osiguranje koje nije starije od tri mjeseca (original ili ovjerena kopija, za Republiku Srpsku od 01.01.2010. godine, relevantne podatke izdaje Poreska uprava Republike Srpske), ponuđač ne smije biti u docnji sa izmirivanjem predmetnih doprinosa, u skladu sa zakonom. 
 
Svi navedeni dokumenti dostavljaju se u formi ovjerenih kopija ili originala. 
 
Nakon konstatovanja ispunjenosti eliminatornih uslova sa kvalifikovanim učesnicima – pravnim licima obaviće se pregovori. Pregovore će voditi stručna Komisija koju će imenovati načelnik opštine. Pregovore će voditi o sledećem: 
Učesnik-pravno lice čija ponuda bude sadržavala povoljnije uslove u pogledu načina izmirenja obaveza prema dobavljačima, obaveza prema zaposlenim radnicima, proširenje prodajne mreže, povećanja broja zaposlenih i razvojnim planovima u interesu opštine Pale poslužiće kao konačan kriterijum za izbor strateškog partnera. 
 
IV
 
Opština Pale u svojstvu osnivača Javne zdravstvene ustanove Apoteka „Pale“ Pale preuzima obavezu da strateškom partneru omogući korišćenje opreme i sadašnjeg poslovnog prostora JZU Apoteka „Pale“ Pale i kontinuitet korišćenja iznajmljenog poslovnog prostora, što će se bliže regulisati ugovorom o zakupu. 
 
V
 
Svi zainteresovani subjekti mogu preuzeti finansijski izvještaj, bilans stanja i bilans uspjeha za prethodnu godinu Javne zdravstvene ustanove Apoteka „Pale“ Pale, svakog radnog dana od 8,00 do 14,00 časova u Odjeljenju za privredu i društvene djelatnosti Opštine Pale, kancelarija br. 28.
 
Naknada za preuzimanje finansijskih izvještaja iznosi 20,00 KM (dvadeset konvertibilnih maraka).
 
Uplate izvršiti na žiro-račun broj: 562-012-00002611-28, NLB Razvojna banka, svrha doznake: „Naknada za preuzimanje finanijskog izvještaja Javne zdravstvene ustanove Apoteka „Pale“ Pale“.
 
VI
 
Rok za slanje ponuda je 15 dana od dana objavljivanja javnog poziva u dnevnom listu „Večernje novosti“ i na zvaničnoj internet stranici Opštine Pale: www.pale.rs.ba. Ponude dostaviti u neprovidnoj koverti na kojoj će stajati: Ponuda za izbor strateškog partnera Javne zdravstvene ustanove Apoteka „Pale“ Pale, Ne otvaraj-otvara Komisija, na adresu: Opština Pale, Ul. Romanijska br. 15.
 
Otvaranje ponuda će se izvršiti u roku od sedam (7) dana od dana isteka roka za podnošenje prijava. Otvaranjem ponuda će rukovoditi komisija koju će imenovati načelnik Opštine Pale. 
 
Podnosioci ponuda biće blagovremeno obaviješteni o mjestu i vremenu otvaranja ponuda. 
 
Broj: 02-376/14. NAČELNIK
Pale, 28.07.2015. godine 
 
Miodrag Kovačević